Üheskoos lapse heaks!
Leia meie huviringidest lapsele sobiv!
Esimene proovitrenn on tasuta.

ABC-KOOL
5 – 6-aastastele lastele
T või K kell 16.30 – 18.00
Eelkoolieas toimub tormiline areng, mis on aluseks suhtlemisele ja õppimisele. Naba ABC-Koolis õpime ja valmistume kooliks läbi mänguliste tegevuste. Mäng on kõige vahvam õppimise viis! Läbi mängu arenevad lapse sotsiaalsed ja enesekohased oskused ning keele ja kõne, matemaatika ja ümbritseva elu teadmised.
EPP PAJURI
Naba logopeed
Huviringis toimub lugemis- ja kirjutamisoskuste arendamine, võrdlemis- ja arvutamisoskuste arendamine, ajas orienteerumine.
Naba ABC-Koolis käinud laps oskab vajadusel paluda abi ja töötada iseseisvalt; kuulata õpetajat ja hoida tunnis vaikust; mõelda ja öelda oma arvamust.

AKROBAATIKA
4 – 7-aastastele lastele
E kell 18.00
Akrobaatika tund algab erinevate jooksuharjutustega, millele järgneb soojendus. Harjutused on kolmes osas:
- Kohapeal harjutused, kus iga laps on oma matil. Harjutused koosnevad erinevatest akrobaatika stiilidest, nt jooga, break, tsirkus, võimlemine, fitness, ballett, kergejõustik.
- Seina najal harjutused, nt käed, jalad või selg on vastu seina.
- Eri asendites liikumised, nt vähikõnd, karukõnd, kukerpall, põlvedel jooks.
Ajutiselt võivad tunnid toimuda õues, kus kasutame õues olevat seiklusrada ja teeme harjutusi, mida on võimalik õues teha.
VELLO VAHER
“Olen tegelenud tsirkusega aastast 1979 ja akrobaatikat õpetanud 35. eluaastast alates. Minu suurim saavutus on olnud jõudmine telesaate “America’s Got Talent” veerandfinaali.”
Laste jõu, painduvuse, vastupidavuse, osavuse, tasakaalu ja koordinatsiooni arendamine.

JUDO
4 – 7-aastastele lastele
T kell 17.00
Judo on parim spordiala spordiga alustamiseks! Judo on mitmekülgne – trennis arendame jõudu, julgust, osavust, koordinatsiooni, vastupidavust ja pealehakkamist. Lisaks sportlikele saavutustele arendame ka vaimset külge ja anname oma panuse heatahtliku, tugeva ja elurõõmsa inimese kujundamisele.
ATS ANDREAS PRANGLI
Judoga olen tegelenud juba 14 aastat ning oman musta vööd. Suurimad saavutused judos on 6 medalit Eesti meistrivõistlustelt ning Eesti koondise esindamine U18 Euroopa meistrivõistlustel. Treenerina panen kõige rohkem laste arendamisele mängu kaudu.
Lapse füüsise ja vaimu mitmekülgne arendamine. Judo on vastastikune austus – püüd vastastikuse hea läbisaamise ja üldise heaolu poole inimsuhetes.

KUNSTIRING
5 – 7-aastastele lastele
E kell 17.00
Kunstitegevused arendavad peenmotoorikat ja loovust ning annavad lapsele võimaluse oma tundeid, mõtteid ja emotsioone väljendada. Huviringis joonistame, maalime, meisterdame, voolime ning teeme palju muud põnevat!
MERILYN PÖÖR
“Olen pärit Lõuna-Eestist ning hariduselt koolieelse lasteasutuse õpetaja. Kohe pärast ülikooli asusin tööle Omanäoline Erahuvikool kunstiringide juhendajana ning hiljem õppealajuhatajana. Huvitavad kunstitegevused ning laste põnevad arutelud ja maailmanägemus panevad alati minu silmad särama!”
Peenmotoorika ja loovuse arendamine; tunnete, mõtete ja emotsioonide väljendamisoskuse arendamine.

DELFIINIDE UJUMINE
5 – 7-aastastele eelneva ujumiskogemusega lastele
E, T, K, N kell 18.15
Delfiinide ujumistrennis õpime läbi mänguliste harjutuste tundma end veekeskkonnas turvaliselt, jälgides ohutut tegevust nii basseini äärel liikudes kui ka basseinis ujudes. kasutame kooliujumiseks ettevalmistamist “Õpime ujuma” metoodika põhjal, millega lapsed omandavad oskused läbi mänguliste harjutuste. Lisaks kasutame juudeviivaid harjutusi erinevate ujumisstiilide õppimiseks, et lapsel tekiks huvi ujumise vastu ja ta tunneks veest rõõmu. Kingime lastele rõõmsama ja ohutuma elu!
Ujumistreener EKR4 kutsetunnistus.
“Olen tegelenud laste ujumise algõpetusega alates 2005. aastast. Hetkel õpin Tallinna Ülikoolis kehakultuuri, et veelgi täiendada oma oskusi laste treeningute läbiviimisel. Ujumistreeninguid läbi viies lähenen igale lapsele individuaalselt, toetades nende vajadusi ja ületamaks hirme, mis võivad takistada end vees turvaliselt tundmast. Leian, et ujumine on eluks vajalik oskus, mille võiks iga laps omandada võimalikult varakult!”
“Olen tegelenud laste ujumise algõpetusega alates 2007. a. Täiendkoolitusena läbisin 2020. a Tallinna Ülikooli poolt korraldatud koolituse “Beebide ujumisõpetus” ja “Eelkooliealiste laste ujumisõpetus”. Samal aastal osalesin Eesti Ujumisliidu poolt korraldatud “Õpime ujuma” ujumise algõpetuse metoodika koolitusel, mis on ujumistreenerite EKR 3 abitreeneri erialakoolitus ja “Õpime ujuma 2″ ujumise algõpetuse metoodika koolitusel.”
Eelnevalt omandatud ujumisoskuste täiustamine, veega kohanemine, sukeldumine, hõljumine, vees libisemine, vees edasiliikumine.

MINIDELFIINIDE UJUMINE
3 – 5-aastastele eelneva ujumiskogemuseta lastele
E, T, K, N kell 17.30
Õpime läbi mänguliste harjutuste veega kohanema ja tundma end veekeskkonnas turvaliselt, jälgides ohutut tegevust nii basseini äärel liikudes kui ka basseinis ujudes. Kasutame Delfiinide ujumistrenniks ettevalmistavaid harjutusi “Õpime ujuma” metoodika põhjal, millega lapsed omandavad oskused läbi mänguliste harjutuste. Kingime lastele rõõmsama ja ohutuma elu!
Ujumistreener EKR4 kutsetunnistus.
“Olen tegelenud laste ujumise algõpetusega alates 2005. aastast. Hetkel õpin Tallinna Ülikoolis kehakultuuri, et veelgi täiendada oma oskusi laste treeningute läbiviimisel. Ujumistreeninguid läbi viies lähenen igale lapsele individuaalselt, toetades nende vajadusi ja ületamaks hirme, mis võivad takistada end vees turvaliselt tundmast. Leian, et ujumine on eluks vajalik oskus, mille võiks iga laps omandada võimalikult varakult!”
“Olen tegelenud laste ujumise algõpetusega alates 2007. a. Täiendkoolitusena läbisin 2020. a Tallinna Ülikooli poolt korraldatud koolituse “Beebide ujumisõpetus” ja “Eelkooliealiste laste ujumisõpetus”. Samal aastal osalesin Eesti Ujumisliidu poolt korraldatud “Õpime ujuma” ujumise algõpetuse metoodika koolitusel, mis on ujumistreenerite EKR 3 abitreeneri erialakoolitus ja “Õpime ujuma 2″ ujumise algõpetuse metoodika koolitusel.”
Veega kohanemine, veehirmust vabanemine, sukeldumine, hõljumine, vees edasiliikumine.

JALGPALL
4 – 7-aastastele lastele
K kell 17.00
Teeme õppimise ja mängimise lõbusaks! Soovime, et lapsed saaksid jalgpalli kaudu ennast mitmekülgselt arendada, kasvades seeläbi nii sportlaste kui isiksustena.
Jalgpalli treeningu peamine fookus on, et lastel oleks lõbus ja aktiivsust oleks palju. Trennis arendame koordinatsiooni, jalgade liikumist, reaktsiooni. Mängime kullimänge, teeme teatevõistluseid, õpetame tiimisporti, mängime lõbusaid mänge ja muidugi jalgpalli!
FERRIS REINTAL
SK FC Levadia jalgpallikool
“Olen noor ja elujõuline jalgpallitreener, kes on saanud oma jalgpallihariduse Eesti absoluutses tippklubis – Tallinna FC Levadias. Hetkel olen alustamas ka sama klubi jalgpallikoolis noortetreeneri tööd ning läbimas Eesti Jalgpalli Liidu poolt korraldatavaid jalgpallitreeneri kursuseid selleks, et end jalgpallialaselt ning laste treeningute läbiviimisel üha enam arendada. Jalgpalli ise olen mänginud alates 10. eluaastast.”
Näitame, et jalgpall on tore ja lahe mäng, mille kaudu aitame noortel kujuneda iseseisvalt mõtlevateks, otsustavateks ja tegutsevateks isiksusteks, kes suudavad oma tegude eest vastutada.

ROBOOTIKA
5 – 9-aastastele lastele
K kell 17.05
Robootika valdkond arendab laste huvi matemaatika, elektroonika, tehnoloogia ja disainimise vastu. Huvitundides kasutatakse kaasaegseid, mitmekülgseid ja erinevaid innovaatilisi õppevahendeid ning korraldatakse erinevaid projektipõhiseid tegevusi. Robootika huviringis õpivad lapsed erinevate robotite konstrueerimist ning visuaalset programmeerimist.
KRISTI PALL
Kogenud robootika juhendaja. Oskab edukalt õpetada nii algajaid robootikahuvilisi, kui juba ka kogenud tehnikasõpru. Saab väga hästi lastega läbi, oskab toetada erineva õppestiiliga õpilasi. Loob huvitundides avatud ja tunnustava keskkonna. Julgustab lapsi katsetama ja ise mõtlema. Väga täpne, sõbralik ja kohusetundlik õpetaja.
Lapsed õpivad tundma ning kasutama erinevaid mehhanisme, andurite tööpõhimõtteid, haridusroboteid ning kogevad põhjus-tagajärg seoseid.

EESTI KEEL TEISE KEELENA
Oleme eesti keele õpetaja otsinguil. Anna oma huvist teada huvikool@naba.ee!
Praktiseerime eesti keelt loovalt läbi mänguliste situatsioonide. Liigume, laulame, õpime luuletusi, jutustame, joonistame, loeme, kirjutame.
Oleme eesti keele õpetaja otsinguil! Huvi korral kirjuta huvikooli koordinaatorile huvikool@naba.ee!
Ringi eesmärk on toetada muukeelsete laste eesti keele õpinguid mängulisel teel.